השכרת רכב קיה

נכון שהשם קיה KIA מוכר ואהוב על רבים, ומי לא היה רוצה לנהוג ברכב קיה חדש? אנו בקיה שחק מבינים שהאופציה של קניית רכב חדש מהניילון היא לא תמיד ברת ביצוע מבחינה כלכלית, לכן, מעבר לפריסת תשלומים נוחה, אפשרות לטרייד אין ומימון, כל אחד יכול להינות מנסיעה מפנקת ברכב קיה חדש אך באמצעות השכרה.

איפה ניתן להשכיר רכב קיה?

חברת הבת שלנו, אפרת השכרת רכבים, מתמחה בהשכרת רכבי קיה איכותיים ומאובזרים גם לטווח קצר של יום אחד, מספר ימים בודדים ועד לתקופת זמן ארוכה של שבוע, חודש או יותר. מבחר רכבי קיה להשכרה לשרותכם, צוות אפרת השכרת רכב יעמוד לשרותכם לכל נושא ושאלה ויראה לכם את צי הרכבים הניתנים להשכרה, בין הייתר תוכלו למצוא רכבי מיני כגון קיה פיקנטו להשכרה, רכבי SUV, רכבי 7 מקומות ועוד.

מחיר השכרת קיה בישראל

מחיר השכרת רכב באופן כללי הוא מחיר יומי. המחיר משתנה בהתאם לסוג הרכב והדגם הספציפי שבחרתם. ויחד עם זאת, באפרת השכרת רכב, ישנם מבצעים רבים ומשתלמים במיוחד במידה ואתם מחפשים פתרון לרכב למשך חודש או תקופה ארוכה שונה, כך שהמחיר ליום השכרה נמוך יותר במידה ומתקיימת עסקה השכרה חודשית. לחצו כאן לבדיקת מבצעי השכרת רכב.

למה KIA?

חברת קיה מוטורס נוסדה בשנת 1944 והיא יצרנית הרכב הוותיקה ביותר בקוריאה. בתחילת דרכה, החברה ייצרה אופנועים ואופניים אך כיום קיה מייצרת מעל שלושה מיליון רכבים איכותיים בשנה. רכבי קיה מיוצרים לאחר מחקר מעמיק ברמה עולמית במרכז המחקר והפיתוח שלה המונה 12,000 מהנדסי פיתוח רכב ואנשי צוות מקצועיים ביותר.

מכון המחקר האקו-טכנולוגי של קיה בקרבת סיאול עובד על הדור הבא של מערכות הינע עם תאי דלק מימניים. קיה משקיעה כ-6% מהמחזור השנתי שלה במו"פ, ומפעילה גם מרכזי מחקר בארה"ב, יפן וגרמניה.

קיה חוותה גידול משמעותי בעצמת המותג שלה בשנים האחרונות, כתוצאה מפיתוח מוצרים, עיצוב ומאמצים ברחבי החברה לטפח גישה רגשית יותר לקיה ולמכוניות שלה. לפי סקר "100 המותגים המובילים בעולם" בשנת 2016 של חברת אינטרברנד, ממוקמת כיום קיה במקום ה-69 בעולם מבחינת שווי המותג, ומוכרת על-ידי צרכנים בכל רחבי העולם כיצרנית של מערך מכוניות תוססות, מיוחדות ואמינות.

שותפויות רשמיות עם האירועים הספורטיביים בעלי הפרופיל הגבוה ביותר בעולם העניקו תנופה נוספת לצמיחת המותג קיה. הסדרי חסויות עם פיפ"א, אופ"א, NBA ו-LPGA ואליפות אוסטרליה הפתוחה בטניס מאפשרים לחברה ליצור קשר עם לקוחות יעד צעירים ברוחם במשך כל השנה.

בדקו כעת לגבי השכרת קיה סורנטו – SUV אלגנטי עם 7 מקומות ישיבה

השכרת קיה סורנטו – SUV אלגנטי עם 7 מקומות ישיבה

קיה שחק
מרכז שירות מורשה
אריה שנקר 18, פתח תקווה

ידוע לי כי הפרטים שמסרתי לעיל יכללו במאגר המידע קיה שחק בהתאם למדיניות הפרטיות של החברה.